sobota 4. ledna 2014

První barevné pletení

Už dlouhou dobu mě láká vyzkoušet barevné pletení. O Vánočních svátcích jsem si tedy udělala čas sama na sebe a pustila se do pletené čepice, plná odhodlání a s velkým nasazením.

Potřebovala jsem novou zimní čepici a na internetu jsem zahlédla zajímavý projekt, který nevypadala až tak složitě.




Plete se jednou hlavní barvou a v pravidelných intervalech se uplete jedno oko jinou barvou. A kontrastní barvou se pak udělá i bambule.


Šlo to dobře a díky tomu, že jsem zvolila zimní hrubší přízi (Boston - odstín červená a bílá), měla jsem čepku za večer hotovou.

Příště musím nechat přízi, která se táhne za prací volnější, protože u téhle čepice, když si jí nasadím, se bílá oka na hlavě, kde je to nejvíc napnuté, ztratí.

Ale i tak to myslím vypadá dobře a teď už jen aby se zima trochu víc odvázala, napadl nějaký sníh, trochu přituhlo a já jí maximálně vynosila.



A těším se na nějaký další barevný projekt!

P.S. kdyby někdo věděl, jak to udělat lépe, budu za radu ráda :)

Žádné komentáře:

Okomentovat