úterý 14. ledna 2014

Co je nového?

Tak už je za námi skoro polovina ledna, venku to na zimu moc nevypadá, ale doufám, že i bez sněhu se máte fajn.

Hugo v čepici z příze Lova

A co je nového v Kukuruku?

Video-návody základů pletení

Už dlouho jsem si slibovala, že pro Vás natočím videa, na kterých budou základní techniky pletení. Minulý víkend jsem se řízla do prstu, tak jsem čekala, než se všechno zahojí. Včera jsem zdárně první videa natočila  a je to jedině dobře. Dnes jsem se totiž řízla znovu :)
Videa prozatím najdete jen uložená na Youtube, ale v průběhu dalších dní k nim sepíšu samostatné články, které budou vyvěšené zde, na Kukuruku blogu.

Video pletení obrace

Drops

Začátkem roku jsem začala oficiální obchodní spolupráci s norským výrobcem vln, firmou Drops. Mám z toho velkou radost, protože jejich vlna je úžasná, kvalitní a sama s ní moc ráda pracuji. První objednávka je na cestě a já se těším na nové druhy vlny i nové odstíny. 


Vlna s alpakou, Nepal

Knihy 

Od ledna máte nově možnost zakoupit v Kukuruku obchodě knihy s tématikou ručních prací. Najdete tam knihy převážně k pletení, háčkování, ale i korálkování nebo plstění. 
Nejzajímavější mi přijde asi kniha "Háčkování - jak na to" a pak se nemůžu rozhodnout, jestli je pro začátek lepší kniha "Začínáme s pletením", "Pletení tradiční i netradiční" a nebo "Pletení - základní techniky".
Podívat se na ně můžete v eshopu a nebo osobně si je prolistovat v prodejně. 
A ráda bych se každé z nich věnovala podrobněji v některém z příštích blogů. 

Knihovnička Kukuruku

Kurzy háčkování

Kurzy pletení byly moc fajn a tak bych  na přelomu ledna a února ráda začala s dalšími kurzy, tentokrát na téma základy háčkování. 
Takže doporučuji sledovat náš blog nebo facebook, kde se zavčasu objeví podrobnější informace. 

Letní kurz háčkovaných košíků

Žádné komentáře:

Okomentovat