neděle 15. června 2014

Pletení na léto

zdroj:polyvore.com
Nedávno jsem po nějakém čase zavítala do nákupního centra. Při prozkoumávání nabídky několika obchodů mi to samozřejmě nedalo a koukala jsem, jestli tam nemají něco pleteného.
(vím, už jsem trochu postižená :) )


A měli. Prakticky v každém obchodě, do kterého jsem vlezla, jsem něco našla. Pletený svetr totiž nepatří jen do chladného počasí a nenosí se jen na podzim a v zimě, kdy se venkovní teplota pohybuje kolem nuly.

Stačí vyměnit hrubý a teplý materiál za lehkou bavlnu, viskózu, bambus, len... a máte ideální doplněk na jaro / léto.

Nosí se jednoduché vzory, volnější střihy a pastelové barvy. Nebo prostě to, co se líbí Vám a co máte rádi.
Pletené svetry a tílka unosíte k úzkým kalhotám a nebo sukni, hodí se i večer, kdy se trochu ochladí.

Možná si říkáte, jaký má smysl si ten svetr uplést, když se dá koupit? Můžete si vyrobit model dělaný přesně na míru pro Váš styl a navíc se bude jednat o originální kousek. To vidím jak hlavní výhody.
A pořád i ušetříte peníze, protože ceny pletených svetrů se pohybovaly od 400,- do 1.300,-,  a to nechodím do nějaký luxusních obchodů, prostě běžná hromadná konfekce.

Navíc máte jistotu, že nosíte kvalitně zpracovanou věc a po prvním vyprání se Vám nerozsype.

Co můžete tedy vidět aktuálně v obchodech?

Promod:




Reserved:




Lindex


Doufám, že Vás to trochu navnadilo sednout k pletení i před létem. Mně určitě. Už přemýšlím, kam vměstnat pletený letní svetr mezi projekty "ponožky pro celou rodinu", "svetr pro Huga" a "háčkovaní medvídci" :))

Žádné komentáře:

Okomentovat