neděle 20. dubna 2014

V šedé

Jedu si na šedé vlně. Doslova.



















Před časem jsem si vyhlédla v návodech Garnstudia (vlny zn. Drops) tuhle pletenou vestičku.

Akorát moje představa finálního výrobku byla méně romantická.

Chtěla jsem něco tmavšího, univerzálního. Vybrala jsem si Eskimo v odstínu tmavá šedá .

Původní návod je dělaný na vlnu Polaris a proto jsem pletla dvojitě.

A to bych ani nebyla já, abych nakonec neimprovizovala i s jehlicemi.

V návodu psali jehlice kruhové, ale ty jsem neměla.
Zato jsem měla doma rovné a tak jsem použila ty.

Pravda, chvílemi to bylo dost natěsno, sotva se to na jehlice vešlo, ale nakonec to šlo a uplést se to dalo.




Ještě jsem musela operativně vyřešit značkovače. Takové, které by se daly na tak hrubé jehlice navléknout, nemám.
A pak jsem si v obchodě všimla kroužků, které prodávám jako komponenty ke kabelkám.
Nooooo a proč ne?! Byly perfektní!



Bezva bylo, že díky tloušťce jehlice šla práce jak po másle. 
A brzy bylo hotovo.


Vesta je moc příjemná na nošení. Měkoučká a krásně hřejivá. 






 Jestli hledáte nějaký jednoduchý projekt, vhodný i pro ty, co s pletením začínají, je tahle vesta ideální.



Žádné komentáře:

Okomentovat