neděle 9. března 2014

Někdy se to nepovede

Určitě se Vám také stalo, že jste něco vyráběli a už při práci, a nebo po dokončení, jste zjistili, že je někde chyba.

Není to tak, jak byste potřebovali.

To se mi přesně stalo u háčkované čepice pro Huga.


Všechno šlo hladce, čepičku jsem doháčkovala. Vypadala k světu, dobře seděla. Hugo i já jsme byli spokojení.






Čepice ještě s háčkovaným krajem.





Jenže za pár dní se dostavil menší problém.

Čepičku jsem uháčkovala z Kačenky, která má složení akryl s bavlnou.

Výborně se s ní pracuje. Bavlna ale způsobuje, že práce po nějakém časem trochu povolí (ano, vlastně se trochu vytáhne :) )

Dejte to dohromady se stylem, jakým si Hugo nasazuje čepice, tzn. ruce co nejvíc roztáhnout. Asi ať se dobře na tu hlavu trefuje.

Tím pádem brzy čepici sám notně u kraje vytahal a od hlavy mu odstávala.




Co s tím?

Byla možnost čepici celou předělat, což se mi upřímně moc nechtělo. Pak mě napadlo, že bych pár dolních řad odpárala, nahodila oka na ponožkové jehlice a dopletla pružný lem.

Nabraná oka.
Lem se pletl pohodlně.


Výsledek je parádní. Čepice je sice trochu volná, ale kolem uší kryje dobře. 



A já si zase vyzkoušela něco nového :)

Žádné komentáře:

Okomentovat