středa 19. února 2014

Malabrigo a šátek


Už víc jak rok mám  doma uloženou nádhernou a úžasnou vlnu Malabrigo.
Konkrétně Malabrigo worsted, v ledově šedém odstínu.

Pokud ji neznáte, Malabrigo je malá rodinná firma z Urugvaje, která vyrábí úžasné ručně barvené vlny a příze a Malabrigo worsted je hrubší čistá merino vlna, extra extra jemná. Takhle jemnou merino vlnu jsem v ruce ještě neměla. No jsem zkrátka nadšená

V zahraničí je poměrně známá a najdete ji v mnoha návodech, ale tady se o ní zatím moc neví. Vysoké kvalitě odpovídá i vyšší cena, jedno přadénko mě tuším vyšlo na cca 250,-, ale když si spočítám, že na šátek spotřebuji dvě a nakonec budu mít za 500,- nádherný doplněk, není to až tak hrozné. 

Takovou vzácnost jsem chtěla využít s rozvahou a dlouho jsem hledala ten správný model.
Co udělat a jaký vzor? Váhala jsem, několikrát zkoušela, párala, měnila plány...
Až jsem narazila na návod na pletený šátek.
Použitá vlna odpovídala zhruba té mé, spotřeba byla akorát, vzorek nebyl složitý. Bylo rozhodnuto. 


Zatím jsem někde na začátku a čeká mě ještě hodně práce. Snažím se ale pracovat každou volnou chvíli. Dnes jsem stihla jednu řadu než se dětem osmažila palačinka z obou stran :) Jsem totiž natěšená na výsledek, už teď to vypadá slibně




Použitý vzor jsem si sama pro sebe nazvala "jednoduchý přetahovaný" a jak na něj se můžete dočíst zde .

Žádné komentáře:

Okomentovat