neděle 2. února 2014

Co je nového?

Také vám ty dny tak rychle utíkají? Než se stihnu otočit, je konec týdne a začíná pomalu další.
Nedávno jsme odstrojovali stromeček a teď už máme za sebou prvních pár únorových dní.

Minulý týden se toho událo tolik...

Svetr

Pletu nový svetr a bude tentokrát můj. Vybrala jsem si hrubší vlnu Drops Alaska a jsem moc spokojená. Moc dobře se z ní dělá a vlastně se moc těším, až ho budu mít hotový.


Medvědi

Minulý týden jsem pracovala intenzivně na dalších medvídcích pro obchod Brána k dětem a tentokrát jsem nachystala nová zvířátka pro brněnský obchod. V pátek partička v čele s medvídky odcestovala a doufám, že na místo dorazí co nejdříve.


Youtube

Na Youtube můžete nově najít videa k tématice pletení. Několik možností, jak při pletení přidávat oka.
Ráda bych se této tématice podrobně věnovala i tady na blogu, snad mi to brzy vyjde.


Prodejna

Jak už jsem psala nedávno, od ledna jsme oficiální prodejci přízí Drops. A aby se nám ta paráda vešla do obchodu, prošla prodejna menšími změnami. Přibyly police a tím i více místa na uložení klubíček.
Moc se mi ta změna líbí a doufám, že se u nás budete cítit dobře i vy.


Žádné komentáře:

Okomentovat