neděle 1. prosince 2013

První adventní

Ano, už to nejde přehlížet...
Vánoce se opravdu blíží. Nevím jak vy, ale mě začala jímat mírná nervozita, když mi došlo, co všechno jsem si naplánovala, co nestíhám a co asi třeba vůbec nestihnu. Máte to také?

Pak jsem si naštěstí řekla: "ale co, nějak to dopadne, jdeme něco podniknout".
A šli jsme.
Vyrobili jsme vánoční přání, zapálili první adventní svíčku a měli se dobře.

Esterka si dala za ucho tužku, aby bylo vidět, že opravdu tvoříme!


Moc bych vám všem přála, abyste si i vy ten advent prožili v klidu i pohodě. Jemně se ladili na Vánoce, těšili se a nenechali se strhnout do stresu, co ještě nemáte hotové.

Můj tip na dárek:
Přes zimu zahřeje dobrý čaj a čajovou konvici zahřeje zase "svetr", který zaručeně do Štědrého dne stihnete vyrobit.


Svetr na čajovou konvici.


Žádné komentáře:

Okomentovat