neděle 13. října 2013

Sezóna v plném proudu :)

Začíná nám teplotně přituhovat a jehlice a háčky se začínají naopak rozehřívat.
Poslední dny jsem měla opravdu na pilno a podařilo se mi dokončit několik projektů.

Prvním z nich byla kapucová šála. Nevím, jestli už jste o tom slyšeli, ale vlastně je to kapuce, která v nepříznivém počasí supluje čepici. Když je pěkně, dělá prostě jen parádu.

Dalo se to určitě nějak kulantně vymyslet, ale mně lákal profesionální návod. Je k zakoupení na stránkách Ravelry .

Návod má tu výhodu, že je aplikovatelný na jakkoliv silnou přízi, nevýhodou může být angličtina.
Já jsem použila přízi Northern, odstín tyrkysové, a spotřeba byla cca 1,5 klubka. Ještě byl požadavek na ouška...



... a tak má i ouška :)



Vlastně i další výrobky byly tyrkysové. Kulich a nákrčník.


Čepice je vyrobená z efektní příze Boston Style a nákrčník opět z příze Northern. 

Nejsem vyloženě fanda neonových barev, ale ta svítící bambule mě fakt baví. 




Na nákrčník bude brzy i návod.



A jak jste na tom Vy, chystáte se na zimu?

Žádné komentáře:

Okomentovat