čtvrtek 22. srpna 2013

Vánoce v srpnu

Už dlouhou dobu obdivuji zahraniční časopisy věnované pletení. Tady bohužel nejdou vůbec sehnat a tak jsem se jednou odvážila a jeden si předplatila - Interweave Knits .

Je možné zaplatit si elektronickou verzi, ale miluju listování časopisem, tak jsem si vybrala raději tištěnou verzi a netrpělivě měsíc vyhlížela pošťačku (i když jsem věděla, že první číslo bude až koncem srpna :)) )

No a dneska konečně dorazil.


Předčil všechna má očekávání, je skvělý.

Jde totiž o to, že v těch, které jsou k dostání na českém trhu, bych si model pro sebe vybírala těžko. Styl, který se v nich prezentuje mi nesedí, líbí se mi víc jednoduché a nadčasové linie.





V aktuálním čísle Interweave knits bych si vybrala hned několik svetrů a doplňků.


Časopis je dělený na několik tématických částí, kde jsou vyfocené modely a hned za nimi najdete podrobné návody. 
Líbí se mi, že jsou u návodů další fotky, pro lepší představu, jak by tedy měl výsledek vypadat :)

A celkově se klade velký důraz i na prezentaci, což znamená i kvalitní fotografie (u nás k vidění snad jen ve Vereně), aby si člověk rád časopisem listoval prostě jen tak. 


Určitě bych chtěla zkusit uplést hnědý svetr s vyplétaným vzorem. 



Časopis má sice texty i popisy v angličtině, ale to mi nevadí, beru to i jako jazykový trénink. A návody se dají jednoduše rozklíčovat, pokud máte s pletením zkušenosti a víte, co která anglická zkratka znamená.

Časopis bude průběžně v obchodě. Můžete do něj kdykoliv nakouknout a pokochat se krásnými modely.

P.S. Zajímavý je jistě i fakt, že ani jeden model není pletený z akrylové příze. Vždy používají směs přírodních materiálů jako je merino vlna, alpaka a další.

Žádné komentáře:

Okomentovat