sobota 27. prosince 2014

Jak si milovnice vlny užívá Vánoce

Už mi to nikdo neodpáře ( i tohle slovo docela sedí) -  ráda pletu, háčkuju a prostě se o to zajímám. A pak podle toho vypadají i ty Vánoční svátky. Tááákže...
.... letos jsem od Ježíška dostala knížku, kterou jsem si opravdu přála. Je o vlně, tedy o přízích, protože se v ní dozvíte vše o různých druzích materiálů, jak se vůbec dělí, která je na co vhodná atd.
Jsem zvědavá, co všechno se dozvím. 
Dostala jsem samozřejmě i jiné dárky, ale tady ten byl mým splněným přáním. 
Po nadílce jsme se celá rodina dívali na pohádku. A já měla takovýhle výhled. 
Zase to pletení :)  Říkala jsem si, že bude fajn, věnovat se přes svátky rodině, sama sobě, pustit se do věcí, na které nebyl přes celý rok čas. A tak jsem, mimo jiného, začala plést zimní svetr - trochu copánků, teplejší, v krémové barvě. 
A když se trochu vrátím v čase, do období před vánočními svátky, můžu vám konečně ukázat, jaké jsem letos vyráběla dárky pro své blízké. Vlastně ono těch dárků moc nebylo. Ze všech velkých plánů se mi podařilo dokončit jen dva. 
První z nich je pánská pletená šála, teda takový delší pološátek. Sice byla taková trochu "na přání", ale celou dobu jsem se tvářila, že nestíhám - což až takový problém předstírat nebyl :)) - , pletla jsem ji jen v obchodě nebo na kurzu (jakože tajně) a snad to nakonec překvapení bylo. Přání tedy bylo teplejší šátek a z příze Tabby, odstín černé. 
pletený šátek z příze Tabby

A jak prožíváte vánoční svátky vy? Dostali jste nějaký "pletařský" dárek? A pletli jste nebo háčkovali nějaký dárek? Napište mi do komentářů :)
 http://www.kukuruku.cz/Jak-milovlnice-pleteni-travi-vanoce
Užijte si v pohodě posledních pár dnů letošního roku!
Pavlína

1 komentář:

  1. Tak já si myslím, že každý si to užije trochu jinak. Manželka taky ráda plete, včera jí přišla ponožková pletací příze, tak u ní mám objednané ponožky na podzim. Mám nízký tlak, takže mám pořád studené nohy, tak doufám, že mi její výrobek pomůže. :) No uvidíme, sám jsem na to zvědavý. :)

    OdpovědětVymazat