pondělí 22. září 2014

Maxinákrčník

Poslední dobou se mi v obchodě množí dotazy na pletení na rukou.
(odkaz na návod jsem dávala na FB v březnu, ale teď se to ozývá ze všech možných stran, návod najdete zde)
Už jste to zkoušeli? Jak to dopadlo? Samozřejmě mi to nedalo a chtěla jsem se do toho taky pustit, ať zkrátka vím :))
Vzala jsem si dvojitě Bravo big, ale přišlo mi, že je to málo. Bylo to takové řídké, asi by to chtělo trojitě. Nakonec jsem nákrčník ani nedodělala.
Budu ráda když se podělíte o své zážitky, třeba jste dopadli lépe ;)

No ale na té Bravo big  je na etiketě paní a má na krku úplně parádní nákrčník. Už loni jsme se zákaznicemi špekulovaly, jak je to dělané. 

A pak jsem na to přišla a ráda se o ten postup podělím, není to nic tajného. 

Ale to až příště :) Každopádně je to jednoduché a myslím, že celkově pak nákrčník vypadá lépe než ten, který se plete na rukou. Navíc Vám na něj stačí jen jedno klubko!

http://www.kukuruku.cz/pleteny-maxinakrcnik

Žádné komentáře:

Okomentovat